Betaling
Hvordan betaler jeg?
Du har flere muligheder for at betale din gæld til Sergel og du kan derfor vælge den mulighed, som passer dig bedst.
Aller nemmest er det, for dig, at logge ind på MinSag og ordne betalingen der, men foretrækker du andet, så er her en liste over dine muligheder:
• Online betaling via MinSag med Mobilepay eller betalingskort
Bemærk, at der kan gå op til 5 hverdage, før din betaling er registreret på din sag.
• Betaling via Bank / Netbank med:
- Betalingslinjen fra vores brev (Indeholder samme oplysninger som et indbetalingskort)
- Bankoverførsel til Reg. Nr.: 3100 & Kontonr. 3100291665 (Husk at oplyse sagsnummer, som du finder i vores breve)
• Betaling via telefonisk kontakt
- Kontakt os på +45 8233 7080, hvor vi sidder klar til at hjælpe. Vi kan sende dig et betalingslink på SMS eller mail, hvor du kan betale med MobilePay eller betalingskort
• Betaling via Betalingsservice
- Se mere her
-
Betaling
- Hvordan betaler jeg?
- Jeg kan ikke betale det fulde beløb på en gang
- Hvad sker der hvis jeg ikke betaler?
- Jeg har betalt. Hvordan informerer jeg jer?
- Hvordan tilmelder jeg min sag til automatisk betaling ?
- Jeg betalte min regning inden, jeg fik et brev fra jer. Skal jeg stadig betale inkassoomkostninger?
- Jeg har et tilgodehavende. Hvordan får jeg det udbetalt?
-
Inkassoprocessen
-
Information
- Hvordan bliver jeg slettet fra RKI/Debitorregistret?
- Det er ikke min gæld, men den står i mit navn. Hvad skal jeg gøre?
- Hvad koster det, at sagen er overgået til inkasso ?
- Hvor meget skylder jeg?
- Hvordan får jeg en kopi af regningen?
- Hvorfor har jeg fået et brev fra jer ?
- Jeg er uenig i gælden. Hvad skal jeg gøre?
- Kan jeg få brevene sendt til en anden adresse?
-
Min sag