Det gode kundemøde
Hos Sergel afholder vi flere end 100 telefonmøder hver dag. Det giver os muligheden for at skabe et rigtig godt førstehåndsindtryk. Det opnår vi ved at være venlige, tillidsfulde og hjælpsomme, hvilket er grundlaget for Sergels koncept “Det gode kundemøde”.
Afhængig af faktorer som kundekategori, kravets størrelse, tidligere betalingsmønstre og lignende, besluttes det, hvordan en sag skal behandles. Vi har en omfattende debitordatabase og opdaterer den løbende med data. Derfor kan vores analyser af solvens være mere præcise. Med en præcis analyse kan vi forbedre vores processer og gøre dem mere effektive. Mere effektiv håndtering resulterer i stærk genanvendelse.
Mulighederne for at kontakte din kunde omfatter korte og informative sms’er, forskellige typer breve og et personligt telefonopkald fra en af vores medarbejdere. Budskabet kan naturligvis tilpasses dine ønsker.
Du bestemmer selv, hvornår du ønsker, at vi skal deltage i processen; fx allerede ved udsendelse af rykker, eller når det er tid til inkasso. Vi bruger vores solide grundlag af information til at bestemme den rigtige handling på det rigtige tidspunkt. Oplysningerne kan også give en stærk støtte til at beslutte, om du skal lukke eller holde enhver nuværende tjeneste åben.