ViaBill tilbyder fleksible betalingsløsninger til brugere, når de handler på mere end 3.000 forskellige webshops. Visionen hos ViaBill er, at optimere vilkårene for både webshop ejere og deres kunder gennem en nem og fleksibel betalingsløsning.

Som led i ekspansionsplanerne har ViaBill valgt Sergel som CMS (Credit Management Service) partner til at varetage inddrivelsen i Danmark og Norge. Nordisk tilstedeværelse, god og tæt kundedialog samt en one-point-of-contact løsning, var udslagsgivende for valget af Sergel som leverandør.

CFO hos ViaBill, Alexander Løkke, siger: ”ViaBill ønsker en CMS partner der kan operere agilt og professionelt i en branche som er under konstant udvikling og som er den absolut hurtigst vækstende på markedet. For os er det af største betydning, at vi hele tiden har fingeren på pulsen, kan agere first mover og har mulighed for at allokere alle kræfter til kerneforretningen; at tilbyde brugere og webshops de bedst tænkelige forudsætninger, når de handler på nettet. I forbindelse med vores internationalisering, var det vigtigt for os, at finde en CMS partner, der er til stede på de markeder, som vi ønsker at entrerer. Med denne aftale har vi ikke kun fået en samarbejdspartner, der kan hjælpe os på tværs af landegrænser men endnu vigtigere, så har vi fået tilknyttet én kontaktperson, som vi altid kan trække på”

Siden etableringen i 2012 har ViaBill kontinuerligt vundet markedsandele og pr. 2018 tilbyder ViaBill betalingsløsninger i Danmark og Norge og har alene i Danmark mere end 100.000 aktive brugere; og kundetilgangen er støt stigende. For at få en effektiv indtræden på den Nordiske scene, har det været nødvendigt, at indgå et samarbejde med en partner, der både kan indfri de forventninger ViaBill har til en stabil pengestrøm, samt kan bidrage med lokal know-how.

”Et samarbejde med Sergel vil realisere vores forventninger til en effektiv, omstillingsparat og moderne CMS partner, der evner at bidrage positivt til en kontinuerlig pengestrøm, som muliggør nye investeringer til en fortsat erobring af markedsandele; både i Danmark og udlandet. Det er endvidere vigtigt, at vores partner evner at tage hånd om vores kunders kunder, så de oplever den bedst tænkelige kundeservice og nemt kan få bragt deres udestående i orden, selvom de befinder sig i en midlertidig svær situation. Derfor var det indlysende, at vælge Sergel som vores partner”, uddyber Alexander Løkke.

Samarbejdet med Sergel sikrer ViaBill en CMS partner, som udover at besidde en stor indsigt i branchen, altid opererer efter ”We Care”, hvor debitorer tilbydes de bedst tænkelige forudsætninger og rimelige vilkår for en god afvikling af deres udestående.

ViaBill har valgt partner!

Læs mere om ViaBill her!

Er du interesseret i at høre, om vi også kan hjælpe din virksomhed, så kontakt os på:

Telefon: +45 28 88 72 70 eller mail: salg-dk@sergel.com