En af vores ældste kunder efterspurgte hjælp. Med en ekstremt stor målgruppe havde de brug for hjælp til håndtering af deres inkassosager. Det vigtigste for dem var, at det skulle ske på en retfærdig, empatisk og sympatisk måde. Sergels We Care-ånd stemte overens med deres syn på den rigtige type inkassobehandling.
Sergels mission er at møde vores kunder og deres behov. Vores evne til at lytte, har gjort at kunden har været hos os i mange mange år. Vi arbejder hele tiden på at lytte og tilpasse vores processer ud fra deres behov. Kunden har også værdsat de gange vi har haft workshops med dem, for at vi alle bliver endnu bedre. Det har betydet at vi uddannede dem i hele inkassoprocessen, med alt fra inkassolovgivningen, god inkassoskik og GDPR, til Sergel Online, som er vores digitale værktøj. Uddannelsen er værdsat af kunden, og er indgået som et krav i indkøbsproceduren.
Hos Sergel har vi ligesom kunden, et mål om at hjælpe folk med at blive gældsfri. Der har Sergel, som udfordreren i inkassobranchen også taget skridtet videre, med et mål og en forhåbning om på sigt at sænke antallet af sager der ender hos fogedretten. Vi er allerede godt på vej.
We care bunder i indsigt og forståelse, med veluddannede sagsbehandlere der kan give god og relevant information til de gældssatte individer. Det øger både muligheden for at vores kundes kunde bliver gældsfri, og at klienten kan inddrive sine indestående. Men vigtigst af alt, med en forståelse for situationen, individet, og hvordan vi sørger for at tilrette vores tilgang til sagen, så den passer til lige den vi har igennem nu.
Vores kunde har derfor muligheden for at fokusere på det der er vigtigst for dem, deres kunder.