I tider hvor regningerne bliver sværere og betale mens gælden bare stiger, bliver det vigtigere med en samarbejdspartner der kan hjælpe med håndtering af inkasso. Sergel Kreditservices er eksperter indenfor alle dele af kæden, fra kundevalg via faktura og økonomistyring til inkasso og betaling. Med os som inkassopartner forbedres ikke bare din økonomi, men også dine kunderelationer. Har du mange kunder som ikke betaler? Vi hjælper dig.
Som fullserviceleverandør af inkassotjenester er vi tovholder på alt hvad du som virksomhed kunne tænkes at behøve. Lige fra fakturahåndteringer, rykkerservice og inkasso, til at bistå i juridiske forhold, og opfølgning på afskrevne fordringer. Vi arbejder ud fra jeres behov, uanset om det er dele af, eller hele kæden I skal bruge. Ligemeget hvad I vælger, har vi et stort fokus på slutkunderne, og værner om jeres langsigtede relationer.
Sergel er specialiserede og har mange års erfaringen inden for Telebranchen, Finansielle krav og B2B krav.
Min Sag er en webbaseret platform der er tilgængelig for jeres kunder døgnet rundt. Ved at identificere sig med NemID kan jeres kunder logge ind og se deres eksisterende sager og deres status. Med et brugervenligt design, er det muligt for dine kunder at finde information om deres gæld, skrive beskeder til Sergel, betale deres gæld, anmode om henstand og meget mere.
På Sergel Online er der alt hvad du har brug for at få adgang til. Her kan du håndtere og følge med i dine sager i realtid, samt se og hente finansielle raporter. Du har også adgang til BI-rapporter med detaljeret sagsinformation og mulighed for at anvende interaktive BI-dashboards for at følge dine sager.
Sergel Online er let at anvende og opdateres dagligt med den nyeste data. Du kan selv bestemme hvordan dataen skal filtreres, og kan veksle mellem statistik på daglig, måneds -, og årsbasis.
Hvorfor Sergel
Sergel har fingeren på pulsen. Vi håndterer hele tiden store mængder af kreditbeslutninger og inkassokrav, og følger derfor også markedets udvikling. Hos Sergel værdsætter vi det gode kundemøde samtidig med at vi kan tilbyde kreditdata og sikre de rette aktiviteter derudfra. Vi handler hurtigt, anvender avanceret scoring, og har højt kompetenceniveau hos både vores sagsbehandlere og juridiske team. De rette indsatser mod dårlige betalere kan være uhyre effektive i at mindske kredittab – noget som vi kan hjælpe med, takket være vores avancerede scoring. Læs mere om hvorfor kunder vælger os.
Blandt Sergels medarbejdere er We Care-ånden rodfæstet. Det er vigtigt for os at finde langsigtede løsninger der fungerer for slutkunden. Samtidig har vi et ansvar over for vores kunder for at modtage betalinger for den leverede service eller det leverede produkt. Sergel som virksomhed har derfor en vigtig rolle i at opretholde den sociale kontrakt vi har, med evnen til at betale via faktura eller optage lån.
Gennem systemer og processer kan vi opnå dette, men den vigtigste ingrediens er vores medarbejdere, der møder debitorerne telefonisk og skriftligt. Intet system eller proces kan foretage så præcise vurderinger som en person, der er lyttende og empatisk. Vi ved, at alle er forskellige, og som eksperter i betalingsadfærd kan vi møde mennesker i overensstemmelse hermed.
Hver dag en betaling udebliver, er en yderligere dag med en ubetalt kredit til dig. Ved at lade Sergel træde ind i processen allerede på fakturaens forfaldsdato, kan vi bidrage til at opretholde pengestrømmen og fastholde dine gode kunderelationer.
Hvis du er interesseret i at høre mere om vores services kan du kontakte os via formularen nedenunder. Vi går langt for at finde de gode løsninger!
Skriv dine kontaktoplysninger nedenfor, så vender vi tilbage til dig. Denne formular er for dig, der er interesseret i Sergels ydelser. Hvis du har modtaget et inkassokrav, kan du ikke kontakte os via nedenstående formular. I så fald skal du logge ind på Min Sag og sende os en besked derfra.