Jeg har betalt. Hvordan informerer jeg jer?

  • Betalt via Min Sag eller Betalingsservice/PBS

    Vi modtager automatisk besked og din sag vil blive sat i bero, indtil betalingen er modtaget og registreret på sagen. Sagen vil dog fortsætte i rykkerforløb, hvis en betaling via Betalingsservice bliver afvist.

  • Betalt via Bank/Netbank

    Betalingen bliver registreret indenfor 5 hverdage. Du kan følge med på Min Sag
    Hvis din betaling ikke er registreret efter 5 hverdage, skal du sende os en kvittering på indbetalingen på mail til inkasso-dk@sergel.com. Husk at oplyse dit sagsnummer i emnefeltet.

  • Betalt direkte til din kreditor,

    Du skal sende os en kvittering på indbetalingen på mail til inkasso-dk@sergel.com. Husk at oplyse dit sagsnummer i emnefeltet.

Vær opmærksom på, at en gyldig kvittering skal indeholde:

  • Dato for indbetaling
  • Betalingsoplysninger på modtager
  • Indbetalt beløb
  • Betalingen er gennemført

Det skal være en officiel gennemført kvittering (enten pdf eller skærmdump)