I den sande ånd af vores kerneværdi vil vi gerne dele ud af de gode eksempler, vi som virksomhed bidrager med hver dag. Det vi gør i dagligdagen er et bidrag til samfundet der muliggør den moderne hverdag vi lever i – med hurtige kreditter og fakturaer.
Anne ringer til Sergel og forklarer at hun i den seneste tid har haft flere sager hos flere forskellige inkassofirmaer. Hun beskriver at omstændighederne har været ekstremt hårde, og at hun aldrig før havde forestillet sig at havne i en situation, hvor gæld blev en del af hverdagen.
Tidligere arbejdede Anne som økonomiassistent og havde godt styr på sin økonomi, men en dag havde hun et frontalsammenstød med virkeligheden. En virkelighed hun ikke kunne forestille sig, men som hun meget gerne ville væk fra. Ved flere tilfælde under samtalen forstår man at hun stadig har godt styr på de økonomiske begreber og den økonomiske verden efter sin tid som økonomiassistent.
Vores opgave er at hjælpe Anne til en bedre hverdag, den hverdag hun tidligere har levet og været vant til. Samtalen leder os over i en samlet løsning, hvor Anne får lavet afdragsordninger på alt den gæld hun har hos Sergel. Hun er meget taknemmelig for den hjælp og forståelse hun har fået fra os. Derefter bliver samtalen afsluttet.
Hos Sergel er vi opsatte på at hjælpe alle så meget som vi kan, og på en måde hvor hver enkelt føler at de får den hjælp, der passer til lige præcis dem. Har du brug for hjælp med din sag kan du logge ind på Min Sag, og sende os en besked. Hvis du hellere vil snakke med os, kan du finde telefonnummeret til din sag, i brevet du har modtaget. Du kan også ringe til vores hovednummer på 82337080.