Inkasso

Gennem vores erfaring ved vi, at den bedste måde er at kontakte din kunde for at opnå betaling. En mere smidig påmindelseshåndtering kan styrke kunderelationen i stedet for straks at slå profitable kunder fra.

Vores inkassoekspertise og engagement

Overlad ansvaret for inkassoprocessen til os, og lad os skabe en skræddersyet løsning, der passer til jeres behov. Uanset om I vælger at sende fordringer direkte efter forfaldsdatoen eller ønsker at håndtere påmindelser og udsendelse af inkassokrav selv, tilpasser vi vores processer efter jeres ønsker – med stor omhu og engagement for at sikre en positiv og smidig oplevelse for alle involverede parter.

Sikker inkassohåndtering og positive resultater

Hos Sergel er inkasso det største og ældste område af vores forretning. Vi tilbyder et bredt spektrum af inkassotjenester, både lokalt og internationalt, med det konstante mål at sikre både betaling og en positiv relation mellem jer og jeres kunder. Vi tager ansvar for at støtte slutkunder i økonomiske vanskeligheder ved aktivt at søge løsninger, der gavner alle involverede parter.

Vores omfattende erfaring med håndtering af mange inkassosager årligt giver os indsigt i at træffe effektive foranstaltninger, der fremmer betaling fra den enkelte slutkunde. Vores mission er at give jer tryghed og samtidig undgå tab på en smidig måde. Vi er her for at lette og sikre en succesfuld håndtering af inkassoprocessen for alle involverede parter.

Fokuseret risikovurdering

  • Prioriterer muligheder over begrænsninger i vores risikovurderinger.
  • Anvender branchetilpassede og unikke processer for at maksimere rentabiliteten og minimere risikoen for jer.

Dynamisk håndtering baseret på individuelle faktorer

  • Tilpasser håndteringen af sager afhængigt af kundekategori, fordringens størrelse og tidligere betalingsmønstre.
  • Drager fordel af vores konstant opdaterede slutkundedatabase for at forfine og optimere vores analyser, hvilket fører til øget effektivitet.

Effektiv handling for stærk inddrivelse

  • Udformer de rette tiltag for hver kunde for at stimulere hurtigere betaling.
  • Indleder processen med et inkassokrav og anvender forskellige kanaler som sms, personligt opkald og digital og fysisk post ved udebleven betaling.
  • Bruger kundetilpassede beskeder for ikke kun at maksimere effektiviteten i inddrivelsen, men også bevare et positivt kundeforhold.

Simpel opfølgning for jer og jeres kunder

Sergel Online – webplatform til jer

På Sergel Online samles alt, hvad I har brug for adgang til. Her kan I håndtere og følge sager i realtid samt se og downloade finansielle rapporter.

Sergel BI – Detaljerede rapporter

I har også adgang til Business intelligence (BI)-rapporter med detaljerede sagsoplysninger og mulighed for at bruge interaktive BI-dashboards.

Kundehjemmesiderne er brugervenlige og opdateres dagligt med nye data. I kan selv vælge, hvordan der skal filtreres og skifte mellem statistik på års-, måneds- og dagsbasis.

Mine Sag – webplatform til jeres kunder

Min Sag er en webbaseret platform, der er tilgængelig for jeres kunder døgnet rundt. Ved at identificere sig med MitID kan jeres kunder logge ind og se deres eksisterende sager og status. Hjemmesiden er let at bruge, og når jeres kunde først er logget ind, er der mulighed for at få oplysninger om deres gæld, sende beskeder til Sergel, betale, ansøge om henstand, lave en afdragsordning og meget mere.

Ønsker du at vi kontakter dig?

Skriv dine kontaktoplysninger nedenunder, så hører du fra os. Denne kontaktvej er for dig som er interesseret i at høre mere om Sergels services. OBS! Her kan du ikke kontakte os om din sag.