Information
Jeg er uenig i gælden. Hvad skal jeg gøre?
Du har altid mulighed for at klage over gælden, hvis du ikke er enig. Dog skal du være opmærksom på, at din påstand skal kunne dokumenteres fx
- Hvis du har betalt, skal vi bruge en kvittering på indbetalingen
- Hvis du har opsagt din aftale, skal vi bruge skriftlig dokumentation på at du har henvendt dig omkring opsigelse eller en bekræftelse på opsigelsen fra kreditor
Hvis du ønsker at klage, skal du kontakte os via Min Sag. Har du problemer med at logge ind, se her
Når vi har modtaget din klage, vil din sag blive sat i bero i 30 dage.
Bemærk! Der bliver opkrævet renter, selvom sagen er i bero.
-
Betaling
- Hvordan betaler jeg?
- Jeg kan ikke betale det fulde beløb på en gang
- Hvad sker der hvis jeg ikke betaler?
- Jeg har betalt. Hvordan informerer jeg jer?
- Hvordan tilmelder jeg min sag til automatisk betaling ?
- Jeg betalte min regning inden, jeg fik et brev fra jer. Skal jeg stadig betale inkassoomkostninger?
- Jeg har et tilgodehavende. Hvordan får jeg det udbetalt?
-
Inkassoprocessen
-
Information
- Hvordan bliver jeg slettet fra RKI/Debitorregistret?
- Det er ikke min gæld, men den står i mit navn. Hvad skal jeg gøre?
- Hvad koster det, at sagen er overgået til inkasso ?
- Hvor meget skylder jeg?
- Hvordan får jeg en kopi af regningen?
- Hvorfor har jeg fået et brev fra jer ?
- Jeg er uenig i gælden. Hvad skal jeg gøre?
- Kan jeg få brevene sendt til en anden adresse?
-
Min sag