Hos Sergel ønsker vi jer en varm og glædelig sommer, og reflekterer over de første seks måneder af året og vores fremskridt som en nordisk virksomhed. En stor tak til kunder, partnere og medarbejdere. Nu ser vi frem til efterårets udfordringer og muligheder.
Med sommer- og feriesæsonen lige rundt om hjørnet vil vi gerne benytte lejligheden til at ønske jer alle en varm og glædelig sommer. Dette er en tid til afslapning, fornyelse og ikke mindst til at skabe mindeværdige øjeblikke med dem man har kær.
Det har været en begivenhedsrig periode, hvor Sergel har gjort betydelige fremskridt som et nordisk selskab, og vi fortsætter med at udvikle os sammen. Sommeren giver os mulighed for at reflektere over vores resultater i de første seks måneder af året. Vi har fortsat vores transformationsrejse, og er gået fra at være en relativt ukendt spiller til at blive en eftertragtet partner, hvilket har resulteret i nye aftaler både lokalt og på nordisk plan. Med dedikation og drivkraft omsætter vi vores ord til handling.
"Jeg er glad for at kunne fortælle, hvor langt vi er nået med vores fokusområder. Vi har udviklet vores online løsninger for at gøre betalinger nemmere og leveret nye betalingsmuligheder til slutkunderne. Vi har også skabt en platform for fuldt digitaliseret kommunikation med målet om at minimere vores CO2-aftryk ved at reducere de trykte breve betydeligt inden udgangen af 2024," siger Kristiina Airaksinen, administrerende direktør i Finland.
"Det har været et travlt første halvår for inkassobranchen i Norge, og jeg er meget stolt over, at Sergel er en attraktiv leverandør på markedet, hvor vi aldrig før er blevet inviteret til så mange udbud som nu. Vi ser også, at fokus på samarbejde mellem de nordiske lande skaber udvikling og innovation på flere områder, hvilket giver vores kunder en fordel," siger Sven Ingebretsen, administrerende direktør i Norge.
"Vi har fortsat vores fokus på forretningsudvikling og effektivitetsforbedringer i vores kundeservice. Vi er fuldt ud rustet til fremtiden med et højt niveau af automatisering, mens vi har meget gode svartider og scorer højt på kundetilfredshed. Vi måler altid kundetilfredsheden efter sagsbehandlingen er afsluttet, og jeg er stolt af, at vi fortsat modtager meget høje scorer, hvilket er et tegn på, at 'We Care' afspejles i alt, hvad vi gør, i hver kontakt," siger Laila Svahn, administrerende direktør i Sverige.
"Ligesom vores nordiske kolleger har vi fortsat med at igangsætte og implementere løsninger i Danmark, der strømliner og optimerer samarbejdet med vores kunder og ikke mindst selvbetjeningsløsninger for vores slutkunder. Med omsorg og personlig tilgang sikrer vi bæredygtige og individuelle aftaler, der hjælper slutkunderne mod en bedre økonomisk situation. Vi oplever en markant øget interesse for Sergel som en fremtidig partner og udfordrer eksisterende løsninger og aftaler på det danske marked," siger Klaus Reimer, administrerende direktør i Danmark.
Vi ser fremad mod efteråret med stor forventning. Der sker meget, ikke mindst vores event, hvor vi vil tale om de økonomiske udviklinger på det nordiske marked samt vores strategiske positionering. Vi vil også fortsætte med at fokusere på forretningsudvikling og ny teknologi – især AI, automatisering og digitalisering i alle lande. Derudover vil vi fortsætte det allerede igangsatte visions- og strategiarbejde for yderligere at styrke vores position som en nordisk full-service partner.
Vi vil gerne rette en stor tak til alle vores kunder og partnere for jeres fortsatte støtte og tillid. Vores relationer og samarbejde har været en kilde til inspiration og har givet værdifuld indsigt i, hvordan vi løbende kan forbedre vores tjenester og relationer. Vi vil også takke alle medarbejdere for jeres engagement og dedikerede arbejde.
Nu ser vi frem til efteråret, klar til nye udfordringer og muligheder.
Glædelig sommer fra Sergel!