Nyheder og blog

Her kan du læse vores nyheder og blogindlæg, som henvender sig både til dig som forretningsdrivende og privatperson.

Christian Hagegård Nordic Head of Marketing

+46 76 141 21 05
Christian.Hagegard@sergel.com
05/12/2024 08:00

Sergel muliggør en bæredygtig fremtid gennem indsigt, innovation og mennesker

02/12/2024 07:30

Sergel bidrager til at skabe håb og tryghed for mennesker på flugt: Et interview med Sverige for UNHCRs generalsekretær Åsa Widell

21/11/2024 12:40

Et forenet Norden i en opdelt verden: resumé fra Sergel Nordic Talks

12/11/2024 13:30

Black Friday: Shop ansvarligt og hold øje med din økonomi

05/11/2024 09:15

Nordens fremtid – samarbejde mellem grænserne eller lokale løsninger?

24/10/2024 06:00

Virksomheder under angreb - forsvar dig mod svindel!

16/10/2024 06:00

Bæredygtighed, der ændrer spillereglerne – Sergel leder vejen

03/10/2024 07:00

Sergel Connect ved Wholesale World Congress 2024

25/09/2024 08:30

Sergel Nordic Talks i Oslo: Økonomiske Indsigter og Strategier

17/09/2024 07:00

Sergel Group styrker sin position med ny Head of BI & Analytics

27/08/2024 07:00

Sergels effektive inkassohåndtering inden for energi: ekspertise og fremtidssatsninger

20/08/2024 07:30

Bag kulisserne af SEB Nordic Outlook: et interview med Amanda Sundström

02/07/2024 07:00

Sergels transformationsrejse mod innovation

27/06/2024 07:00

Sommerhilsen fra Sergel

11/06/2024 13:32

Sergel sætter fart på AI-udviklingen og tager betydelige skridt fremad

05/06/2024 07:00

Sergels engagement for økonomisk og socialt ansvar

22/05/2024 07:07

Sergel driver innovation og bæredygtighed i hele Norden

06/05/2024 13:48

Med strategiske løsninger er Sergel den ultimative partner

25/04/2024 08:15

SMS-fakturering med Connect: så nemt, at over 20 % betaler med det samme

12/10/2023 10:00

Den gode faktura - seks gode råd

06/10/2023 11:15

Sådan laver du et godt budget for din privatøkonomi

13/07/2023 07:55

Glem ikke dette, når du sælger dine tilgodehavender

29/06/2023 08:50

Om kundeoplevelse og kundeloyalitet i telekommunikationsverdenen