Et af Danmark stærkeste brands inden for telebranchen manglede en partner, der kunne bistå med både inkasso og juridiske ydelser. Da mængden af sager var ekstremt stor, og ressourcerne ikke var tilstrækkelige, kontaktede de Sergel.
Sergels mission er at hjælpe kunden ud fra deres behov. Sammen med kunden var vi fra starten enige om, at det i sidste ende er kundens kunde, der skal have en behagelig kunderejse. Sergel har således fungeret som deres kundeservice, og håndterer i øjeblikket omkring 4.000 opkald om måneden. Sergels vision om at forsøge at hjælpe kundens kunde i deres første kontakt med Sergel, er således blevet endnu vigtigere, både for os og kunden. Det er vigtigt at sikre et minimalt antal interaktioner i inkassoprocessen, også fordi det kan føles pinligt for dem, der er faldet i gæld.
Ikke alene hjælper vi dem med håndteringen af inkassosager, hvor vi bliver som en form for kundeservice, Sergels juridiske afdeling og kundens kundekontaktafdeling har også et meget tæt samarbejde. Vi repræsenterer kunden i retten, da vi har specialiseret os i tvister om krav inden for blandt andet telekommunikation. Vores juridiske team føler et stort ansvar, når de repræsenterer kunden i retten, fordi de både repræsenterer kunden og samtidig fungerer som mellemled for kunden og kundens kunde.
Med den solide erfaring og viden vi besidder, kan vi give den rigtige type rådgivning og hjælpe kunderne med at udvikle deres forretning på den rigtige måde. Det giver vores kunder muligheden for at fokusere på de områder, der er vigtige for dem. I en verden hvor du ikke har tid til at være ekspert i alt, træder Sergels juridiske team ind for at gøre det vanskelige simpelt, og for at have en åben og tæt dialog. Det tætte samarbejde har gjort det muligt for kunden at træffe juridiske beslutninger på det grundlag, som de føler sig trygge ved.
Nu fortsætter arbejdet med at hjælpe vores kunder og imødekomme deres behov.